5.08.2008

Güzeldi bea...

Festivalden aklımda kalanları kendimce değerlendireceğim bu yazıma yorum yaparak, varsa katılan arkadaşların da fikrini almak isterim. Zira parkorman müdürüyle konuştum, seneye benim blogu dikkate alıcakmış isteklerimizle ilgili ;)

neyse efendim, fiyatlar pahalıydı evet, ama bana koyan yiyecek fiyatları değildi. içkiler resmen mımıza kodu...

Dark Tranquillity performansını hatırlamıyorum, "lan son gece, sarhoş olmak istiyorum" diyerek ve tam olarak `128 ytl` harcayarak anca kafayı bulabildim.
final resistence ve lost to apathy şarkılarını söylediklerini hatırlıyorum sadece, orgazm kadar zevk aldığımı söyleyebilirim final resistance'da..

Testament benim canlı yaşadığım en iyi performanstı, bilmiyorum 2008 albüm gazıyla mı bu kadar iyiydiler ama çok çok iyiydiler. orda da son albümden `afterlife` beni benden aldı. `alone in the dark`ı beklemiyordum, beni alıp eskilere götürdüler...çok çok saolsunlar...
ayrıca orda hayvan oğlu hayvan biri, testament çıkmadan önce gün boyunca metallica çalıp durdu! ulan öküz! bilerek mi yapıon?! hadi bunu geçtik, metallica çalınca birlikte söyleyen, havaya giren testament nedir bilmediği aşikar olan embesiler de az değildi...
Ayrıca chuck billy'ye açıkça acıdığım bir konser oldu...adamın eline jacksiz de olsa bi gitar verselerdi keşkem; konser boyunca mikrofonu çalmaya çalıştı..ben bi ara bişiler duyar gibi oldum ama sanırım hiç ses çıkaramadı mikrofonun direğinden...çok üzüldüm...

Opeth çok dinlediğim bi grup değil, zaten maçı seyreyledim o sırada...solistin esprilerini dinledim ama...herif özlemiş evini...isveç yenildiği için de "i don't give a fuck to football" dedi...güzeldi espriler...
opeth'le birlikte başlayıp, sanırım çadırlarına bile gitmeden 3 gün boyunca en önde, oturmadan dikilen bikaç kişilik ergen tayfa vardı. hepsi embesildi..saçmalardı..

Orphaned Land festivalin en eğlenceli grubuydu...herifler gerçekten seviyorlar türkiyeyi...ikinci memleketimiz dediler lan..daha ne desinler..
ps: sound checklerini yapan adam çok kafa bi amcaydı, konser ortasında çıkıp göbek de attı zaten...accayip eğlendik...Çok kanım ısında şahsen benim herife..

Pentagram kesinlikle yeni albüm çıkarmalı ve `kendine gelmeli...` iki kelam etmeden, şarkılarda davulu dinlendirmeden ard arda söyleyip koşarak kaçtılar...

Malt ne alaka lan bu festivalde?! bir de gelip metalica söylediler..iyice sinirime dokundular...

Soul Sacrifice vokali, dt'den önce seyirciyi sırf yaladı...bu kadar yalaka bi adam olamaz..yeni albüm çıkacakmış da, yazın almayız diye kışın çıkaracaklarmış da..çok gözümden düştüler...zaten bateristleri sanırım yoktu, hatırladığım kadarıyla black tooth'un bateristiyle sahneye çıktılar..herif bilmiyo ne yapsın, çalıştı ama özellikle ilk şarkıda baya bi sıçtı...uyumsuzluk çok belliydi..ss'yi hiç beğenmedim şahsen...

Insıstence vokali çok heyecanlıydı, hoplayıp zıplamaları ritme uymadı, mantıksız konuştu felan...bir de bi boyacı şapkası ve çizgili bi penyeyle çıkmış..o ne lan öyle?!

Definitive en iyi alt grup performanslarından biriydi...helal olsun diyorum..

Black Tooth seyirciyle çok güzel kontak kurdu...dağıttıkları viskiden kapmak nasip olmadı ama...

Parkorman muhteşem bir yer...havuzuyla, duşlarıyla, ormanıyla çok güzel...ilk defa gittim, gene gitmek isterim..

Organizasyon, artı-eksi olarak düşünürsek iyiydi. Çok eksisi, ondan daha çok artısı vardı...

*kiralık gelen tuvaletler gördüğüm seyyar tuvaletlerin en iyilerindendi...
*gruplar tam zamanında çıktı..
*aşırı pahalıydı herşey..
*sigara standındaki kızları özene bezene seçmişler...neydi onlar öyle yaw...
*ayrılacağımız gün sabahın 7sinden çadırlara vurarak uyandırdılar, arabalarla korna çalıp taciz ederek sittirolup gitmemizi sağladılar..bi yerlerine sokacakları sanki koca ormanı...2 saat daha bekleseniz ölür müsünüz?
*tam çıkarken sanırım kendini yaralayan biri oldu, organizasyon bittiğinden midir nedir tek ambulans/sağlık görevlisi vs. yoktu. 1 saate yakın ambulans beklendi...bu bile aslında yapılan tüm artıları götürür ya..neyse..
gibi ilk anda aklıma gelen artı ve eksileri vardı...

ilk başta da dediğim gibi, son geceyi hatırlamıyorum...olaylar olmuş fiyatlara tepki olarak...tek demek istediğim; "son gece mi aklınız başınıza geldi?!"
ancak bu sayede belki gelecek seneki festivallerde fiyatları daha iyi ayarlarlar..

***ben duymadım ama arkadaşların söylediğine göre son gece polis gelince emo polis diye bağırılmış...helal olsun demek geliyor içimden ve düşündükçe yarılıyorum bu tezahurata...

Hiç yorum yok: