10.09.2008

Noluyo Lan?!

Lan olum, cern dediler, çarpıştırıcı dediler, proton dediler, higgs dediler felan saçmaladılar bişiler; 3 aydır apak olan, sıcacık olan güneşin azımıza sıçtığı hava gitti, şimşekler, kara bulutlar vs. deli bir hava geldi...

Erken de uyandım zaten bugün, hayra yorulamaz bu..bak diyorum, kesin bi bokluk çıkacak bu deneyden...

Araba da stop etti zaten biraz önce tam dönerken...sıçtık ki ne sıçtık..

Bi de şu var, artık daha ne diyim, ne gösteriyim?


bir de canlı yayın yapıolarmış sanırım...ben şahsen izleyemedim henüz, media player'ı online olarak hiç çalıştıramadm hayatımda...3 bilgisyarım oldu, 3ünde de media player arayüzlü videoları izleyemedim...olsun zaten kara deli mara delik aq, media player arayüzlü videoları internet üzerinden izleyemedikten sonra neye yarar dünya...

aha..flash versiyonu da varmş...ben de izleyecem!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

herife bak lan...heralde annesi ona hamileyken çok halflife oynamış :))

Adsız dedi ki...

birader on numarasın ya. resme çok güldüm.