26.09.2009

Rakı Getirin..

Ulen sınav var yau. Bildiğin sınav var pazartesi. 


Hayır, garip bir sınav. Hani lisede derlerdi ya, "kitap defter açık yapıcam sınavı" biz de tırsardık, hocam yapmayın felan derdik. Bu sınav da az çok öyle.


Konular, tıp fakültesinde olunabilecek herhangi başka bir sınavın kapsayacağından çok daha az sayıda. Az sayıda ama, gene aynı sayıda soru sorulacak. Nereden çıkaracaklar bu soruları, nasıl yaratıcı sorular gelecek bilemiyorum.


Tam da bu yüzden korkmaktayım. Tamam çalışıyorum ama, yeterince çalışmıyormuşum gibi geliyor. Bir de çalışıyorum çalışıyorum konular bitmiyor. Evet, konular az dedim ama, bitmiyor gene de. Öyle bir çağdayız.


Kafam karışık anlıycağınız. Pazartesiden sonra sinemaya gidicem, akşamları dışarı çıkıcam, içicem eğlenicem felan diyorum. Ama nereye eğlenicem?! 3 hafta sonra gene var böyle. Sonra 3 hafta sonra bi daha. sonra bikaç hafta sonra boss'ları geliyor. Finallerin finali, en sağlamın dizlerinin titrediği sınav. Böyle diye diye sene bitiyor zaten, ne olduğunu anlayamıyosun. Sık sık sınav olmak iyidir o açıdan, yaz tatili çabuk geliyor. Yalnız bu sene yaz tatili de yok, o nasıl olucak onu da bilmiyorum.
Ne dedin? Ha? O arkalardan bi ses duydum sanki? 3 hafta çok mu diyorsun? Son 2 gün çalışsan yeter mi diyorsun? Numaran kaç evladım senin? İsmin ne? Ziya mı? Tahmin etmiştim..
2 gün ders çalışma, 3 gün masaya oturduğunda kazıklı voyvoda'nın nefesini kıçında hissetmiyo musun bakayım. Ha, yanlış anlaşılmasın. Kendisini çok severim. Ve hayır, kıçıma bir şeyler girmesini sevmiyorum, ondan değil. Adam ilk biyolojik savaşı başlatmış. Aç oku biraz, öğren. Neyse..


Bir de benim kıçım 3.6 civarlarında atıyor ama bu pazartesi günkü sınav ortalamayı taş çatlasa %5-6 etkiliyor. Ha, diyceksin ki ona mı muhtaçsın. Tabi muhtacım lan! 1 puan havadan vericez deseler 1 ay gönüllü acil nöbeti tutarım. Belki de tutmam bilmiyorum, o anki ruh halime bağlı ama en azından düşünürüm. Ya da tutar gibi yaparım, bi hafta gider sonra kaytarırım. Koca dekan benimle mi uğraşacak, puanı çoktan vermiş olurlar bence. 


Ne diyorduk..Bana bi büyük rakı..

Hiç yorum yok: