5.08.2008

Iııghghghghgh!!!!

Nefret ettiğim bi program varsa o da RapidUploader'dır..Böyle cibiliyetsiz bir program olamaz. Allah belasını versin!
Ömrümü çürüttü! Aynı dosyayı on kere upload eder mi bi program yaa!
Canı sıkılır, bir dosyayı sevmez, % 84te durur mesela...Rapidshare kurucusu gelse gene upload etmez o dosyayı, sürekli %84te takılır hayvan oğlu hayvan..
Gece bırakırsın 400 dosya, bi bakmışsın sen laptobun kapaını kapatır kapatmaz o da salmış kendini! Öküz beyni yemiş, 12. dosyada durur! DAHA 388 DOSYA VAR ALLAHIN BELASI!!!! Tüm gece benle birlikte sende mi uyuyacan?
Allahtan bazen çişe mişe kalkıom da uykulu uykulu bildiğim küfürleri saydırdıkan sonra uploada yeniden başlaması için teşvik ediyorum..
Hayır, bi de uyarıları almanca sibobun...rapidshare."COM" sitesine upload eden bir programın almanca uyarılar vermesi nasıl bir ırkçılıktır? Onu ingilizceye çeviremeyecek kadar mal mısınız, sorarım!

E be rapidshare! Duy sesimi! Şanına yakışmıyor bu götten program! İliğimi kuruttu bu yüzünü bezzekalar yalayasıca progrm..Kurulduğunuzdan beri aynı program! Bir kere olsun update eyleyin! Bi bakın, belki bi güvenlik açığı vardır! Bu kadar mı mükemmel bi program yaptınız da hiç güncellemionuz! Hayır, benim yaşadığım sorunlar yüzünden c++ fln öğrenip ben yapacam başka bi program...ya da her ne boksa işte...öğrenicem bi dil bi bişeyler..

Oh bea..rahatladım...Hele bu yazıyı, en az 30 saniyesini ayırıp okuyan, tamamen sömürücü, hayatında hiçbirşey uplaod etmemiş insanlar olduğunu düşündükçe daha bi hınzırlaşıyorum..

Başka bi nefret kusmuğunda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: