5.08.2008

Ulan Yuh Bea!

Bikaç gün önce, ekşi'de sol frame'de tayt giyen milli kürekçiyi dövmek diye bi başlık gördüm ve "gene elitilite katsayısı yüksek, zeka katsayısı düşük yazarlardan biri, kendi insanlarıyla dalga geçecek yer arıyor, böyle saçma sapan şeyler yazarak dikkat çekmeye çalışıyor" diye düşünüp başlığı okumadım bile.

Yaşamadığımız şey değil sözlükte, zira kalitesi düştü derken bahsettiğimiz şeyler arasında bu gibi durumlar da var . Fakat, internet haber'de gerçekten böyle bir haber olduğunu öğrenince şok oldum. Utandım.

Yurdum insanından değil, kendimden.
Ben bu kadar mı koptum da Anadolu'dan, Anadolu'da bunun gibi birşey yaşanabileceğine ihtimal vermiyorum?!

Hadi bunu geçtik diyelim...

Ancak, böyle bir durum daha önce de olmuştu hem de çok kısa bir süre önce ki çok daha vahimdir bence!
AKP'nin Hakan Şükür'e milletvekilliği önermesi; hakan şükürün GS'den vefa görmemesi, kutlu doğum haftası dileği, ankaragücünde yüksek fiyata oyuncu/antrenörlük teklif edilmesi vs. derken, ekşi sözlükte, akp ve hakan şükürün sentez edilip dalgaya alındığı bir başlık zanneyledim sol frame'de, görünce ben gene çok önemsemeyip okumadım başlığı.

Fakat gene internet haber'de ne göreyim? Böyle birşey gerçekten söz konusu olmuş; ve Hakan'la birlikte, 3 büyüklerin hepsinden bir oyuncuya teklif edilmesinin doğru olacağını düşündüklerinden ve gene bu sebeple, FB'de milletvekili olabilecek kadar TÜRK(!) bir oyuncunun bulunmadığını düşünerek, bundan vazgeçmişler...

'FB'deki Türk oyuncuları saymak'mış, 'kimin ne kadar 'Türk' olduğuna, siz mi karar vericeksiniz?'miş gibi bir şey söylemiycem, çünkü burda daha mühim bi konu var.

ULAN, MİLLET VEKİLİ BÖYLE Mİ SEÇİLİR? "Her spor dalının her başarılı takımından başarılı kişiler, her şirketin üst düzey yöneticileri, her üniversitenin her bölümünün en başarılı öğrencileri, ne bileyim, her forumun en yetkin kişileri, her pazarın en çığırtkan satıcıları vs."
Böyle mi millet vekili seçiyorsunuz?

Bu nasıl "ben karar vereyim, millet vekilim popüler olsun ki seçilsin, meclisde de benim her düşündüğüme kendi süzgecinden geçirmeden evet desin"ciliktir? Ki, bu kişilerin, siyasi konulardan süzgeçlerinin çok büyük delikli olması kimseyi şaşırtmayacaktır diye düşünüyorum.

Bu, benim düşündüğüm, sırf bok atmak için bir örneğe bağlı kalarak öne sürdüğüm birşey değil.
Muhalefetin, AKP'nin üstleriyle anlaşıp öneriye sunduğu bir teklifi (dikkat, RTE felan kabul ediyor, bizim de işimize gelir diyor), AKP'li milletvekilleri, sırf bu öneriyi CHP sunduğu için, HİÇ DÜŞÜNMEDEN red etmişlerdi.

Yani süzgeçlerin deliği zaten kafam kadar...

E ulan, Allah belanızı versin be!

Memleketten, cidden soğutuyosunuz adamı....

Hiç yorum yok: